Chcete zistiť o našich službách viac? Navštívte naše webové stránky.
V prípade akýchkoľvek otázok, využite možnosť "Napísať správu".
Spoločnosť PPI-ETC Slovakia s.r.o. bola založená v roku 2001 ako jedna z troch dcérskych spoločností group-u PPI-ETC. V tomto roku na slovenský trh prichádzala značka Mitsubishi so svojou mobilnou divíziou TRIUM. Prvé opravené desiatky mobilných telefónov onedlho vystriedali tisíce a my sme sa stali vhodným partnerom pre ďalších výrobcov. Nasledovala spoločnosť Alcatel, v krátkej dobe po nej Philips a naším vtedajším úspechom sa stala spoločnosť Motorola. Získaním tejto značky sa nám otvorila brána do skutočného sveta mobilnej technológie. Práve spoločnosť Motorola bola jednou z prvých spoločností, ktorá nás uviedla do sveta pravidiel a noriem, začala udávať tempo budovaniu našich štandardov a dvíhať stupeň našej technickej vybavenosti. Onedlho začalo byť meno PPI-ETC symbolom kvality a ľudia, ktorí za týmto menom stáli, boli odhodlaní pomôcť zákazníkovi na najvyššej úrovni. Odhodlaní, dostať sa čo najďalej, vypracovali sme sa na tretí najväčší servis mobilných telefónov na slovenskom trhu. Podiel opráv a rozmanitosť zastupujúcich značiek nás posúvali vpred a my sme boli odhodlaní konkurovať všetkým servisom a zabojovať tak o značky, ktoré v danom čase udávali trend. S malým tímom ľudí sme dokázali získať značku SAGEM, SENDO, LG a SIEMENS. Neuspokojili sme sa však len s týmito značkami a odhodlane sme sa malými, ale zato zaslúženejšími krokmi dostali až k značke SAMSUNG. Objem opráv narástol a my sme sa mohli pýšiť pozíciou číslo dva (2) na trhu. Prišiel rok 2006 a bol čas na ďalšieho „žraloka“ na trhu a tak sme sa pokúsili rozšíriť svoje portfólio o SonyEricsson, kde sme opäť nesklamali a uspeli vo výbere vhodného servisného partnera. Portfólio sme doplnili značkou TOSHIBA a nastal čas obzrieť sa aj na susedný trh v Českej republike. Prvýkrát sme sa stretli s dátovými produktami značky IPW a začali sme sa udomácňovať aj na českom trhu. Stali sme sa jednotkou na slovenskom trhu, o ktorú sme do dnešného dňa neprišli a posun technológií nás staval do pozície jediného vhodného partnera pre značky APPLE / Iphone a BLACKBERRY. Obe značky boli pre nás výzvou, ktorá sa medzi nami udomácnila. Dnes vieme, že každá jedna značka, ktorá prišla nás posilnila vo vedomí, že vieme a chceme robiť to, čo nás baví.
Rok 2011 nám priniesol „nový štart“. Po 10 rokoch, ktoré boli s menom firmy späté ako „servis mobilných telefónov“ prišiel rok, kedy sa naša firma začala udomácňovať aj na poli „servis pre čiernu techniku a bielu techniku“. V priebehu niekoľkých mesiacov sme prebrali celý región Bratislavského, Nitrianskeho a Trnavského kraja. Súbežne sme pracovali na projekte DEALER AMBASSADOR, ktorého výsledkom bolo zabezpečiť „spojnicu“ medzi výrobcom a predajnou sieťou. Otvorili sme prvé kontaktné ZÁKAZNÍCKE SERVISNÉ STREDISKO, kde zákazníkovi ponúkame možnosť poradenstva, prvého kontaktu so servisným technikom, ako aj možnosť poskytnutia podpory pre zakúpený produkt. Vzhľadom k dopytu na trhu sme zastrešili už aj IT segmet, kde pre spoločnosť SAMSUNG ako jediný servis na Slovensku, poskytujeme autorizované služby nášho servisného strediska. Vzhľadom k práci, ktorú je vidieť po našich kolegoch, technikoch a pracovníkoch logistiky, prišla odmena od výrobcu v podobe udelenia autorizácie a licencie ako jediného servisného strediska pre Českú a Slovenskú republiku pre produkt SAMSUNG GALAXY CAMERA. Júl 2013 priniesol nové obzory, novú značku a nové produkty, ktoré dnes spoznávame, ale s určitosťou vieme povedať, že sme sa v nich našli a budeme v plnom nasadení odovzdávať naše skúsenosti.
Dnes už vieme povedať, že za naším menom stojí neskutočne šikovný tím ľudí, ktorí nám pomohli a naďalej nám pomáhajú byť lepšími a silnejšími.
Od roku 2001 sa naša spoločnosť venuje autorizovanej servisnej činnosti opráv mobilných zariadení a tabletov. Sme autorizovaným servisným centrom pre mobilné zariadenia značiek Samsung, Apple iPhone (od operátora Orange), Blackberry (od operátora Orange, Telekom), Alcatel, Emporia, MaxCom a Kazam.Naša spoločnosť je zároveň logistickým partnerom pre externé servisy. Zabezpečujeme kompletnú logistiku pre značky Sony, Lenovo, Moto by Lenovo a Microsoft.
Celé portfolio našich značiek je možné zaslať k nám prepravnou spoločnosťou na náklady servisného centra. Prepravu si môžete objednať na našej webovej stránke, prípadne na tel. čísle prepravnej spoločnosti (predvoľba vášho mesta) / 16 877. Pri telefonickej objednávke je potrebné uviesť, že preprava je na náklady príjemcu.
Zariadenie, prosím, dôsledne zabaľte do prepravného obalu (najvhodnejší je originálny box). Ak je veľkosť boxu väčšia, je potrebné zabezpečiť zariadenie proti posunutiu vyplnením vhodným materiálom.O doručení Vášho zariadenia do servisného centra budete informovaný emailom.
Ak žiadate záručnú opravu, priložte prosím doklad o kúpe (záručný list, faktúru alebo pokladničný blok).
Ak vaše zariadenie vykazuje závady:
- zamŕzanie: priložte prosím pamäťovú kartu, ak nejakú používate
- vypínanie, nabíjanie: priložte prosím aj nabíjačku
Ak je závada v príslušenstve, je potrebné zaslať aj zariadenie.
Pred odoslaním zariadenia do servisného strediska si prosím zálohujte vaše dáta. Servisné stredisko nevykonáva zálohu dát.
Od roku 2011 sa naša spoločnosť venuje autorizovanej servisnej činnosti čiernej (TV, audio systémy, Blu-Ray a DVD prehrávače, HIFI systémy) a bielej techniky (mikrovlnné rúry, robotické vysávače) značky SAMSUNG. Zariadenie je možné odovzdať na servis osobne na našej prevádzke Galvaniho ulica 17/C, 821 04 Bratislava alebo si môžete objednať prepravu na našej webovej stránke, prípadne na tel. čísle prepravnej spoločnosti (predvoľba vášho mesta) / 16 877. Pri telefonickej objednávke je potrebné uviesť, že preprava je na náklady príjemcu. Zariadenie, prosím, dôsledne zabaľte do prepravného obalu (najvhodnejší je originálny box). Ak je veľkosť boxu väčšia, je potrebné zabezpečiť zariadenie proti posunutiu vyplnením vhodným materiálom. O doručení Vášho zariadenia do servisného centra budete informovaný emailom.
Ak žiadate záručnú opravu, priložte prosím doklad o kúpe (záručný list, faktúru alebo pokladničný blok).
Spolu so zariadením je potrebné zaslať kompletné príslušenstvo, napríklad:
- TV + napájací kábel + diaľkový ovládač + SCART redukcia
- DVD + napájací kábel + diaľkový ovládač
V prípade, že máte záujem o In home službu (servisný technik vykoná opravu zariadenia u vás doma), postup je nasledovný:
- ako prvý krok kontaktujte prosím linku výrobcu 0800 726 786 s vašou požiadavkou
- pri nahláške Vašej požiadavky je potrebné mať k dispozícií doklad o kúpe a SN zariadenia, ktoré sa nachádza na zadnej strane TV
- následne Vás do 24 hodín bude kontaktovať dispečer a dohodnete si spolu termín návštevy
- napíšte Vašu požiadavku na adresu servis@esc.sk
- pri nahláške Vašej požiadavky je potrebné do prílohy mailu vložiť fotodokumentáciu štítku zo zadnej strany TV.
V prípade otázok nás neváhajte kontaktovať telefonicky +421 232 363 970 alebo emailom servis@esc.sk.
Poskytujeme kvalitný záručný a pozáručný servis značkám: