Chcete zistiť o našich službách viac? Navštívte naše webové stránky.
V prípade akýchkoľvek otázok, využite možnosť "Napísať správu".
Sme nezávislým autoservisom s kvalifikovaným personálom a profesionálnym vybavením, ktorý Vám ponúka kompletný sortiment služieb a opravy všetkých značiek automobilov od drobných až po veľmi zložité opravy vyžadujúce nákladné vybavenie a profesionálne znalosti. Prevádzame tiež predpísané pravidelné servisné prehliadky u nových vozidiel v záruke.
Pravidelný odborný servis vášho auta môže zvýšiť a značne predĺžiť životnosť vozidla a ušetriť Vám peniaze. Sme vybavení najnovšími zariadeniami a máme k dispozícii všetky potrebné prostriedky na servis a opravu Vášho vozidla.
Naša hodinová sadzba a aj ceny náhradných dielov sú nepomerne nižšie v porovnaní s autorizovanými servismi a práve preto servisnými úkonmi vykonanými v našom servise ušetríte náklady na opravu.
Ponúkame kompletnú diagnostiku automobilov všetkých značiek. Každé vozidlo vyrobené po roku 2000 je vybavené diagnostickou zásuvkou OBD II pre získavanie informácií o stave a prevádzke jednotlivých komponentov a systémov.
Pomocou diagnostickej zásuvky vo vozidle je možné sa k jednotlivým riadiacim jednotkám v aute pripojiť buď pomocou počítača s príslušným programom alebo pomocou špeciálneho diagnostického prístroja. S týmto vybavením je možné prečítať informácie o prípadných závadách, prevádzať rôzne nastavenia alebo čítať niektoré ďalšie hodnoty, údaje z jednotlivých čidiel a snímačov vozidla.
Momentálne disponujeme originálnou diagnostikou VCDS , čo zahŕňa značky VW, AUDI, ŠKODA, SEAT s online podporou, ďalej multifunkčnou diagnostikou pre všetky značky automobilov, DELPHI, AUTOBOSS, HANATECH, či 6- kanálovým osciloskopom.
Základne operácie s diagnostickými nástrojmi:
Ak sa Vám na prístrojovej doske zobrazí akákoľvek kontrolka spojená so závadou nejakého elektro riadenia systému vozidla, alebo sa Vám nezdá, že vozidlo nefunguje tak ako ma, napr. ( strata výkonu, kolísanie otáčok,) neváhajte sa na nás obrátiť, radi Vám pomôžeme.
Poskytujeme kompletné služby spojené s meraním a nastavením geometrie kolies prednej a zadnej nápravy. Prácu prevádzame na značkovej geometrii BOSCH, ktorá zaručuje najvyššiu možnú kvalitu nastavenia podvozku.
Ku každému meraniu a nastaveniu geometrie zákazníkovi vytlačíme protokol, ktorý zobrazuje hodnoty pred nastavením a po nastavení.
Zabezpečujeme kompletne karosárske práce pre osobne vozidla všetkých značiek. Venujeme sa drobným (kozmetickým) vadám, ale aj rozsiahlym poškodeniam.
Výmena oleja je často podceňovaný úkon a pritom najmä pri moderných motoroch je veľmi dôležité dbať okrem vhodnosti a kvality aj na správne vykonanú výmenu. Nie každý mechanik, či servis tento na prvý pohľad jednoduchý úkon vykoná s patričnou dôslednosťou (inými slovami so všetkým čo k tomu patrí).
Motorový olej postupne stráca svoje pôvodné vlastnosti a rýchlosť jeho opotrebovania závisí od mnohých faktorov. Na životnosť okrem zloženia vplýva aj samotný jazdný štýl vodiča, tiež spôsob používania vozidla (mesto, diaľnica) a pri dieseloch aj regenerácia DPF filtra. Niektoré motory sú vybavené systémom kontroly kvality oleja, napriek tomu je niekedy vhodné ho vymeniť skôr.
Dlhoročné skúsenosti a merania potvrdzujú nasledovné fakty. Pri bežnom používaní (striedavá prevádzka v meste a na dlhšie cesty) je syntetický olej znehodnotený najneskôr po najazdení 15 000 km, špeciálny syntetický olej s predĺženou trvanlivosťou (tzv. longlife olej) stráca svoje predpísané schopnosti najneskôr po 20 000 km. Častejšie jazdy v meste, väčší počet studených štartov-krátke trasy, či dynamickejší jazdný štýl tento interval ešte podstatne skracujú. Aj z uvedených čísel vyznievajú výrobcami predpísané intervaly 30 000 km ako reklamný nezmysel. Obzvlášť u moderných vozidiel nie je dobré stav oleja podceňovať a napriek optimistickému intervalu výmeny „longlife“, je treba toto číslo skrátiť na 15 000 max. 20 000 km.
Pokiaľ chceme docieliť, aby automatická prevodovka pracovala správne, čo najdlhšiu dobu, musíme sa o ňu aj adekvátne starať. To znamená, že musíme dodržať servisné intervaly výmeny náplne v prevodovke. Zradné na celej záležitosti je to, že prevodovka s „celoživotnou náplňou“ môže vydržať aj 250 tisíc kilometrov, ale už v polovici tejto hranice môže na sebe páchať škody, ktorým by sa včasnou výmenou oleja dalo zabrániť. Automatická prevodovka je nesmierne citlivá na čistotu olejovej náplne. Až 80% závad na automatoch vzniká z dôvodu dlhodobo znehodnotenej náplne prevodovky.
Základom výmeny je výrobcom schválená náplň, nový olejový filter a nové tesnenie olejovej vane. Kontrola stavu oleja by mala prebiehať každých 30tisíc kilometrov, úplne prvá výmena oleja by sa mala uskutočniť do 100tisíc kilometrov a tie následné každých 60tisíc kilometrov pri štandardnej záťaži, alebo každých 30tisíc pri záťaži zvýšenej. Životnosť automatickej prevodovky predĺžite pravidelnou starostlivosťou, čím v konečnom dôsledku ušetríte nemalé peňažné prostriedky na jej opravu.
Porucha rozvodov môže mať pre motor auta naozaj fatálne následky. Motory súčasných áut sú čoraz komplikovanejšie, ale prirodzene sa zvyšuje aj ich spoľahlivosť. Počas jazdy si nikto neuvedomuje, že napríklad pri otáčkach 3000 za minútu sa každý ventil 1500-krát otvorí a zatvorí. Kým prejdeme približne 100 kilometrov, rozvodový mechanizmus sa otočí 90-tisíc krát. Je prirodzené, že sa po čase kladky i remeň opotrebujú. V súčasných motoroch často rozvodový remeň poháňa navyše aj vodné čerpadlo a v naftových motoroch a v mnohých prípadoch aj vysokotlakové čerpadlo paliva.
Obávanú poruchu, roztrhnutie ozubeného remeňa, nič dopredu neavizuje. Žiadna zvýšená hlučnosť, ani nepravidelný chod motora. A práve táto porucha máva osudové následky pre motor. Najčastejšie sa stretne piest v hornej úvrati s ventilom a oprava býva veľmi nákladná.
Mnohí si doteraz mysleli, že stačí vymeniť remeň a motor bude opäť spoľahlivý. Nie je to pravda. Pri každej výmene rozvodového remeňa sa musí vymeniť aj kladka a napínací mechanizmus, ktoré sa dodávajú v sade pre konkrétny typ auta. Rozvodový mechanizmus treba pri montáži zafixovať špeciálnymi prípravkami a napnutie rozvodového remeňa sa robí s prístrojom, ktorý indikuje ako veľmi má byť remeň napnutý.
Výfukový systém slúži na odvod spalín z motora a znižovanie škodlivých emisií vozidiel. Najčastejším poškodením je prehrdzavenie výfukového potrubia, ktoré je možné identifikovať vizuálne alebo počutím (pri poškodení tlmiča výfuku).
Výfuk sa skladá zo štyroch základných častí – katalyzátor alebo filter pevných častíc, rezonátor (vlnovec), stredný tlmič výfuku a zadný tlmič výfuku, lamda sonda, snímač teploty.
Opravy, ktoré vykonávame:
V našom servise Vám identifikujeme závadu na výfukovom systéme, dodáme vadný diel a samozrejme, že závadu odstránime.
Brzdy musia byt lepšie ako motor!
Úloha bŕzd je jasná – zastaviť, resp. spomaliť vozidlo vtedy, keď je to potrebné. Brzdový systém sa však skladá z viacerých komponentov, ktoré majú obmedzenú životnosť, resp. používaním sa opotrebúvajú a je ich treba vymeniť. Kontrolu brzdového systému by mal zabezpečovať automaticky servis pri pravidelných inšpekčných prehliadkach. Pri vozidlách, ktoré nechodia na servisnú prehliadku, si stav bŕzd musí kontrolovať jeho držiteľ.
Ako zistite, že brzdy potrebujú servisný zásah?
Brzdový pedál ide skoro až na podlahu alebo počujete pri brzdení pískanie alebo iné neobvyklé zvuky. Niektoré značky brzdových doštičiek majú v sebe zabudovanú zvukovú signalizáciu opotrebenia. Táto signalizácia vydáva pri brzdení prenikavý zvuk, keď sa hrúbka obloženia blíži k minimálnej hranici . Novšie vozidlá sú vybavené signalizáciou opotrebovania platničiek, čiže už sám systém vozidla Vás upozorni na nastávajúci problém s brzdami.
Vykonávame kompletný servis autoklimatizácie, vrátane testu klimatizácie
Výmenu či doplnenie média vykonávame na plne automatickom prístroji Bosh ACS 751 s najnovšou databázou vozidiel, obsluhovanom špeciálne vyškoleným technikom.
Poskytované služby:
Ponúkame Vám kompletnú prehliadku vozidla pred STK. Kontrola vozidla skúseným mechanikom odhalí závady, ktoré ovplyvnia úspešné absolvovanie STK.
Zistené závady odborne odstránime za priaznivú cenu v čo najkratšom termíne. Vďaka našim skúsenostiam s prípravou a realizáciou STK sa vyhnete nepríjemnostiam a finančným nákladom spojeným s opakovaním technickej kontroly. Komplexne sa postaráme o realizáciu STK a Vy svoj vzácny čas môžete tráviť príjemnejším spôsobom.
Prehliadkou Vášho vozidla získate prehľad o reálnom stave kontrolovaných časti. V prípade zistenia závady dostanete od nás konkrétnu ponuku na jej odstránenie.
Pneuservisné služby vykonávame na moderných strojoch značky BOSCH. Odborne prevedieme výmenu kolies, pneumatík, diskov, duší, ventilov vrátane vyváženia. Pri montáži používame pravidelne overované momentové kľúče a tlakomery, čím kladieme dôraz na maximálnu bezpečnosť nášho zákazníka. Ponúkame Vám pneuservisné služby pre osobné, dodávkové a SUV automobily.