O nás
Spoločnosť vznikla v roku 2004 za účelom poskytovania profesionálnych komplexných ekonomických a účtovných služieb a počas svojej doterajšej 10 ročnej existencie si vybudovala renomé, o ktorom svedčí spokojnosť zákazníkov.
Prioritne sa špecializujeme na poskytovanie služieb v oblasti vedenia jednoduchého a podvojného účtovníctva, miezd, personalistiky ale aj kompletného poradenského servisu, pretože spokojnosť zákazníka je pre nás prvoradá. Naše služby majú široký zámer a sú prispôsobené malým a stredným spoločnostiam, živnostníkom, občianskym združeniam.
Pracujeme pre spoločnosti a živnostníkov podnikajúcich v rôznych oblastiach obchodu.
Naši klienti podnikajú v oblastiach: veľkoobchod, maloobchod, internetový predaj, reštauračné služby, strážne služby, reklamné a tlačiarenské služby, poradenské služby, kuriérské služby, prepravné služby, stavebné a rekonštrukčné služby, IT služby aj v zameraní na výrobné činnosti.
V rámci serióznosti ponúkame služby tak, aby viedli k maximálnej spokojnosti zákazníka, preto má naša spoločnosť uzatvorené aj poistenie zodpovednosti v prípade spôsobenia škody vedením účtovníctva.
Pomocníkmi pri našej práci sú pracovné prostredia: Stormware – Pohoda, Kros – Omega, Olymp, ktoré sú pravidelne aktualizované a tým pádom je zabezpečená korektnosť spracovaných, jednotlivých podkladov. Samozrejmosťou je pravidelné zálohovanie dát, aby sme zaistili ich ochranu pred stratou alebo poškodením. Vaše údaje sú na našich serveroch v bezpečí vďaka pravidelnému zálohovaniu.
K prioritám spoločnosti patrí vysoká úroveň poskytovaných služieb, diskrétnosť, kvalita služieb a dodržiavanie dohodnutých termínov.
Garantom poskytovania profesionálnych služieb je majiteľka spoločnosti, ktorá má 17ročné skúsenosti s prácou v tejto oblasti, ktoré sú podložene certifikátmi.
Záujmom spoločnosti je dlhodobá spolupráca s našimi klientmi založená na obojstrannej spokojnosti.
Tešíme sa na spoluprácu.
Team
EKONOMIC – JC s.r.o.
EKONOMIC – JC s.r.o. poskytuje nasledujúce služby
- Účtovný outsourcing
- Jednoduché účtovníctvo
- Podvojné účtovníctvo
- Reporting účtovníctva
- Mzdový a personálny outsourcing
- Mzdy a personalistika
- Daňová agenda
- Poradenstvo
- Doplnkové služby
- Financovanie
Účtovný outsourcing
Účtovníctvo je veľmi dôležitou stránkou fungovania spoločnosti.
Preto je pre nás veľmi dôležité zabezpečiť pre našich klientov spoľahlivé a diskrétne vedenie účtovnej agendy.
Účtovný outsourcing je výhodou nielen pre malých podnikateľov, ale je veľmi výhodný pre malé a stredné spoločnosti.
Účtovný outsourcing prináša našim klientom niekoľko pozitív, medzi ktoré patria:
- odstránenie mzdových nákladov na administratívnych zamestnancov
- odstránenie nákladov na vzdelávanie zamestnancov
- zníženie nákladov na spotrebný materiál, odbornú literatúru, hardwarové a softvérové vybavenie spoločnosti
- zníženie nákladov na účtovné a ekonomické poradenstvo
- odstránenie rizika spojeného s vedením účtovníctva, poistenie zodpovednosti za škodu spojenú s vedením účtovníctva
- vysoká profesionálna úroveň
- okamžité prispôsobenie sa meniacim podmienkam
- úspora času
Jednoduché účtovníctvo
V rámci spracovania jednoduchého účtovníctva poskytujeme nasledujúce služby:
- peňažný denník
- pokladničná kniha (v tuzemskej aj cudzej mene)
- knihy pohľadávok a záväzkov
- evidencia hmotného a nehmotného majetku, výpočet odpisov
- evidencia sociálneho fondu
- evidencia DPH – spracovanie daňového priznania
- spracovanie účtovnej závierky, výkazov k účtovnej závierke, daňové priznanie
Podvojné účtovníctvo
- učtovný denník
- hlavná kniha, kniha analytickej evidencie
- evidencia pohľadávok a záväzkov, saldokonto
- evidencia DPH – spracovanie daňového priznania
- evidencia hmotného a nehmotného majetku, výpočet odpisov
- ročná účtovná závierka, výkaz ziskov a strát, súvaha, poznámky, daňové priznanie k dani z príjmov
- spracovanie štatistických výkazov
Reporting účtovníctva
Reporting účtovníctva je našimi klientmi najviac oceňovanou aktivitou, preto k nemu pristupujeme vždy maximálne dôrazne a zodpovedne.
- mesačný, resp. štvrťročný reporting podľa požiadaviek klienta
- vyhodnotenie a sledovanie pohybu cash – flow
- analýza stavu pohľadávok a záväzkov
- sledovanie likvidity, rentability
- posúdenie celkovej ekonomickej situácie klienta pomocou vybraných finančných ukazovateľov
- poradenstvo pri strategickom plánovaní a tvorbe podnikateľských plánov
Mzdový a personálny outsourcing
Mzdový outsourcing prináša naším klientom hneď niekoľko pozitív, medzi ktoré patrí najmä:
- úspora času
- zníženie mzdových a režijných nákladov
- zameranie sa na ťažiskovú oblasť podnikania, tzv. „core business“
- spoľahlivá ochrana osobných dát zamestnancov
- zvýšenie efektivity pracovných procesov
- správnosť a včasnosť spracovania mzdovej agendy
- spracovanie mzdovej agendy v súlade s aktuálnou legislatívou
- zbavenie sa zodpovednosti a tým aj sankcii za prípadné chybné spracovanie mzdovej agendy
Mzdy a personalistika
- príprava pracovných zmlúv – na dohodu aj na hlavný pracovný pomer
- mzdové listy
- komplexný výpočet miezd zamestnancov
- vypracovanie vyhlásení na zdanenie príjmov zo závislej činnosti
- vypracovanie potvrdenia o zamestnaní (zápočtový list)
- vypracovanie ročného zúčtovania preddavkov na daň
- vypracovanie ročného zúčtovania zdravotného poistenia
- vypracovanie potvrdenia o zdaniteľných príjmoch
- príprava platobného príkazu všetkých potrebných platieb pre účely mzdovej agendy
- príprava podkladov k tvorbe a čerpaniu sociálneho fondu
- prihlásenie a odhlásenie zamestnávateľa
- prihlásenie a odhlásenie zamestnancov
- nahlásenie zmien údajov do sociálnej poisťovni, zdravotných poisťovní a na daňový úrad
- vypracovanie a zaslanie mesačných výkazov pre účely sociálneho a zdravotného poistenia
- vypracovanie evidenčných listov dôchodkového poistenia
- vypracovanie oznámenia o zrážkovej dani
- vypracovanie štvrťročných prehľadov o zrazených a odvedených preddavkov dane z príjmov
- vypracovanie hlásenia o vyúčtovaní dane
- vypracovanie potvrdenia na účely uplatnenia nároku na nemocenskú dávku
Daňová agenda
- daň z pridanej hodnoty
- daňové priznania k dani z príjmov fyzických osôb
- daňové priznania k dani z príjmov právnických osôb
- výpočet preddavkov na daň z príjmu
- výpočet odloženej dane
- výpočet splatnej dane
- daň z motorových vozidiel
- daň zo závislej činnosti
- položky zvyšujúce a znižujúce základ dane
- komunikácia s daňovými úradmi a štátnymi inštitúciami
- registrácia daňového subjektu pre potreby dane z príjmov právnických osôb, registrácia na DPH
Poradenstvo
- komplexné poradenstvo v oblasti jednoduchého účtovníctva
- komplexné poradenstvo v oblasti podvojného účtovníctva
- komplexné poradenstvo v oblasti dani
- komplexné poradenstvo v oblasti miezd a personalistiky
- informácie o aktuálnych zmenách daňových predpisov
- informácie o daňových povinnostiach
- poradenstvo pri zakladaní spoločností a zmenách právnych foriem spoločností
Doplnkové služby
- ročné zúčtovanie zdravotného poistenia – pre zamestnancov, SZČO, dôchodcov, študentov
- zákon o ochrane osobných údajov – osoba zodpovedná za výkon dohľadu nad ochranou osobných údajov (certifikát)
- komunikácia s úradmi – daňový úrad, zdravotné poisťovne, sociálna poisťovňa
- zastupovanie pred miestne príslušným daňovým úradom
- zastupovanie pred sociálnou poisťovňou
- zastupovanie pred zdravotnými poisťovňami: Všeobecná zdravotná poisťovňa, Dôvera, Union
- zastupovanie pri daňových kontrolách
- sekretárske a administratívne služby
- spracovanie finančných a ekonomických analýz
- spracovanie daňových priznaní
- vypracovanie podkladov pre audit
- sprostredkovanie audítorských služieb
- spolupráca s audítorom
- vyzdvihnutie a doručenie dokladov priamo vo Vašej spoločnosti
Financovanie
Poskytujeme poradenstvo a sprostredkovanie v oblasti financovania.
Ak potrebujete financovať svoje bývanie, rekonštrukciu alebo auto ponúkame, Vám z nasledujúcich možností financovania formou:
- hypotekárny úver
- spotrebný úver
- refinančný úver
- auto úvery: leasing, releasing (spätný leasing vozidla), autopožička
Spoločnosť je zapísaná v registri Národnej banky Slovenska pod registračným číslom 197228